Fortrydelsesret og reklamation
Det behøver ikke være så langhåret at få noget byttet eller repareret.
P. Lindberg har i mere end 25 år sendt varer ud til kunderne. Så vi kender det godt, når bukserne ikke helt passer alligevel, eller det ser ud som om posten har kørt pakken over med en gaffeltruck, før han stillede den i din carport. Eller hvis motorsaven pludselig begynder at lække olie. Det er også derfor vi er en e-mærket butik - vi står ved det, vi gør, også når det ikke går lige efter planen. Når du handler på e-mærkede netbutikker har du altid adgang til e-mærkets forbruger hotline.
Danmark er et af de lande i Europa, hvor forbrugeren er bedst stillet i internet handel. Som privat forbruger har du altid 14 dages fortrydelsesret på de varer, du køber hos os. Du skal selv betale for at returnere varen, hvis du fortryder købet. Når vi har modtaget varen i ubrugt stand, krediterer vi dig beløbet, eller refunderer beløbet til din konto.
Returpakker skal sendes med omdeling til:
P. Lindberg A/S
Sdr. Ringvej 1
6600 Vejen
Mærk gerne pakken med 'retur', og vedlæg gerne en kopi af din faktura med retur årsagen. Det sikrer en hurtig og nem ekspedition. Har du spørgsmål til en returnering, så kontakt os gerne inden du sender pakken. Du kan kontakte kundeservice på 8844 5605 eller sende en mail til Kundeservice - de hjælper også ved transportskader og efterlysning af forsendelser.
Er den vare, du har købt hos os, gået i stykker, så kan dit problem ofte løses over telefonen ved hjælp af et par gode tip fra en tekniker, eller ved at de sender dig en reservedel, hvis du selv kan udbedre skaden. Teknisk afdeling træffer du på tlf. 70 21 26 26 alle hverdage fra 8 – 16, eller du kan sende en e-mail til Kundeservice.
Se i øvrigt også vores handelsbetingelser for mere information.
Har du spørgsmål til enten returnering eller reklamation, kan du også altid henvende dig på tlf. 70 21 26 26 eller sende os en e-mail på [email protected] - alle e-mails besvares hurtigst muligt, eller inden for 24 timer, førstkommende hverdag.
BEMÆRK VENLIGST: Ved afhentning af maskiner til service eller reparation, skal vi bede dig, som kunde, om at tømme maskinen for brændstof (benzin eller diesel). På den måde kan chaufføren tage varen med uden at skulle vurdere, om varen skal transporteres som farligt gods eller ej, og uden at skulle lave særlige transportdokumenter pga. tankens indhold af enten benzin eller diesel.