Jobs

Marketingkoordinator

rbejde med koncept- og kategoriudviklingsprojekter på tværs af afdelinger og landegrænser?

Du bliver en del af eBusiness og marketing, som består af otte medarbejdere, som bl.a. håndterer alt fra drift af webshops og grafisk produktion til foto og video. Vores hverdag er præget af både selvstændighed og samarbejde på tværs. Dine opgaver bliver blandt andet at håndtere udvalgte produkt- og kategoriudviklingsprojekter og sikre effektive målgrupperettede lanceringer.

 

Bliv drivkraften i vore marketingprojekter

Du bliver først og fremmest projektleder for besluttede koncept- og kategoriudviklingsprojekter, og med din hjælp sikrer vi os, at projektet bliver drevet, opgaverne bliver prioriteret, interessenterne holdes orienteret, og at deadlines overholdes. Du vil ligeledes være i stand til at oversætte tekniske specifikationer til målgrupperettet kommunikation.

Derudover vil du deltage i udvikling og implementering af kategori- og produktstrategier. Som en del af denne rolle vil du hjælpe til med at udarbejde og præsentere kategori-, markeds- og målgruppeanalyser.

Erfaring og inddragelse er en forudsætning for din succes

  • Du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for marketing
  • Du har to-tre års erfaring med koordinering af produkt- og marketingprojekter gerne fra en handelsvirksomhed
  • Du har erfaring med krydsfeltet mellem salg og indkøb
  • Du har erfaring som projektleder
  • Du forstår at anvende EFU i praksis og evner at briefe grafikere, fotograf m.fl
  • Du er vant til at arbejde med MS Office og har erfaring med et eller flere projektstyringsprogrammer som eks. Jira, Trello eller lignende
  • Du mestrer dansk og engelsk i skrift og tale

Ligesom os motiveres du af godt købmandskab, og du ved, at det kræver handlekraft og målrettethed. Da en stor del af dine opgaver bliver at arbejde på tværs af afdelinger og med vore selskaber i Norge, Sverige og Tyskland, er det vigtigt, at du er god til at skabe relationer. Du arbejder struktureret og ansvarsbevidst med dine opgaver, og selvom du er selvkørende, er du meget bevidst om at inddrage dine kollegaer. På den måde formår du at løse opgaverne i fællesskab med en positiv indstilling.

Hos P. Lindberg får du mulighed for at præge din egen stilling og udvikle dig i takt med virksomheden. Du bliver en del af en fleksibel arbejdsplads med kontinuerligt fokus på medarbejdertrivsel. Dine kompetencer kommer i spil, og du møder stor ekspertise, erfaring og en fri og ærlig omgangstone blandt dine knap 100 kollegaer. Derfor går du aldrig forgæves, hvis du søger viden, energi eller bare et godt grin.

Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye marketingkoordinator? Så kontakt Group eBusiness & marketingmanager Frank Neumann på 4195 0001.

Stillingen har tiltrædelse hurtigst muligt, så vi inviterer løbende til samtale – søg allerede i dag!

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi har travlt på lageret! Derfor er vi ude med riven efter nye medarbejdere, der har lyst til at være del af et team der servicerer landbruget og folk der bor landet

På lageret bliver du en del af et team med ca. 30 kollegaer, som har effektivitet og trivsel i højsædet. Din kerneopgave er at sørge for at vores kunder får de rigtige varer til tiden.

Lagermedarbejder med Truckcertifikat

Vi søger en fast medarbejder til lageret, som vil være tilknyttet såvel varemodtagelse og forsendelsen. 

Dine opgaver vil være opfyldning, containertømning, lastbiltømning, plukning, pakning mm af alle varer.

Dine kvalifikationer:

Du har erfaring med lagerarbejde og har tidligere både plukket og pakket
Du har truckcertifikat og har erfaring med truckkørsel er blandt andet fra reach truck
Du er vant til at melde varer i systemet og PC’er er derfor ikke fremmede for dig
Da vi plukker manuelt efter lokationsnumre er det vigtigt, at du kan både læse og skrive dansk
Du har et godt overblik og din ordenssans sikrer altid en god overlevering til dine kollegaer.
Du ved, at for at nå i mål, så hjælpes man ad og du sætter derfor stor pris på team-ånd, ligesom du altid medbringer dit gode humør og positive indstilling når du tager på arbejde.
 

Du får:

Et fast job med overenskomst i en virksomhed, hvor vi arbejder sammen, så alle kommer i mål og samtidig husker at have det sjovt undervejs. 
En rigtig god kantineordning og ekstra betalte pauser formiddag og eftermiddag.
 

Lagermedarbejdere til plukning deltid

Vi søger lagermedarbejdere der kan arbejde i forsendelsen med plukning og pakning af varer, og med en ugentlig arbejdstid på 8-15 timer.


Du skal kunne møde ind mandag og tirsdag fra kl. 6 og et aftalt antal timer frem. 
Det er vigtigt du er mødestabil, kan læse og skrive dansk, kan lide at samarbejde og har et godt humør.
 

Har du spørgsmål til de to stillinger er du velkommen til at kontakte Teamleder på Lageret Laurits Lauritsen på tlf.: 8844 5608. 
Er ovenstående noget for dig så send din ansøgning til [email protected], angiv hvilken af de to stillinger du søger. Vi indkalder løbende til samtale og ansættelse vil ske hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Supply Chain Manager

Kan du løfte supply chain og warehousing i en stor handelsvirksomhed op i superligaen? Er du mester i at skabe et effektivt vareflow fra producent til slutkunde? Og har du indgående kendskab til logistik og WMS, og brænder for at gøre en forskel ved at optimere, udvikle og skabe lean-processer?

Med reference til Group CEO, og i tæt samarbejde med Extended Management Team, sætter du dine kompetencer indenfor supply chain og projektledelse i spil.

Din primære arbejdsopgave bliver at lede og drive effektivisering og automatisering af vareflowet i tæt samarbejde med lager og logistik, således at du reducerer transaktionsomkostninger på tværs af hele forsyningskæden.

Du bliver projektleder på optimeringsprojekter, herunder får du blandt andet ansvaret for at implementere WMS.

Du har gjort det før!

  • Din primære kvalifikation er, at du har gjort det før. Du har solide resultater med effektivisering af vareflow, og du har tidligere stået i spidsen for implementeringen af WMS
  • Du er en erfaren og kompetent projektleder, der får tingene leveret til aftalt tid, indhold og pris
  • Du har en relevant uddannelse og/eller baggrund indenfor supply chain med mindst 5 års erfaring
  • Du har erfaring fra en sammenlignelig handelsvirksomhed

Din synlighed og operationelle tilgang skaber din succes

Du er analytisk, datadrevet og en proaktiv problemknuser. Men endnu vigtigere er, at du nysgerrig, imødekommende og du forstår at kommunikere i et klart sprog, og på den måde skaber du gode relationer på tværs af virksomheden. Du evner at se det store billede, samtidig med at du har øje for detaljen.

Du trives i et uformelt miljø, og du er ambitiøs, både i forhold til dine opgaver og i forhold til din fremtidige karriere hos P. Lindberg.

Bliv en del af et engageret team

Hos P. Lindberg får du mulighed for at arbejde i en virksomhed, hvor en spade faktisk er en spade. Hvor dine kompetencer kommer i spil og hvor du møder stor ekspertise, erfaring og en fri og ærlig omgangstone, blandt dine knap 100 kollegaer. Derfor går du aldrig forgæves hvis du søger viden, energi eller bare et godt grin.

Får du en god idé, er den altid velkommen hos din leder eller direktør og den eneste risiko du løber er, at skulle føre ideen ud i livet med det samme. På den måde kommer du til en virksomhed med korte beslutningsprocesser og hvor du bliver en del af den fortsatte udvikling og succes.

Er du vores nye kollega?

Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye Supply Chain Manager? Så kontakt CEO Erik T. Lauridsen på telefon 2121 3242.

Stillingen har tiltrædelse hurtigst muligt, så vi inviterer løbende til samtale - søg allerede i dag via knappen forneden!

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi tror på, at det rigtige hold gør hele forskellen

Vi er en virksomhed i konstant udvikling, og vi vil derfor gerne sikre os dygtige og kvalificerede medarbejdere. Vores nuværende personale dækker en bred vifte af funktioner inden for økonomi og administration, IT, salg, indkøb, marketing, lager og logistik.

Hold øje med hjemmesiden, da vi løbende har opslag vedrørende nye stillinger.

Vores kultur

  • Vi brænder for vores kunder, og vi motiveres af vores kunders behov og ønsker.
  • Vi tør tage chancer for hurtigt at tilbyde vores kunder de rette, konkurrencedygtige produkter.

  • Vi motiveres af godt købmandsskab på alle niveauer.

  • Vi anerkender gode idéer for at udvikle gode produkter og stærke tilbud til vores kunder og vores team.

  • Vi tror på, at et stærkt team med forskellige mennesker og kompetencer løfter bedre i flok.

  • Vi er dygtige til det, vi gør, og vi brænder for det, vi laver.

  • Vi baserer vore beslutninger på fakta, og vi måler og følger op.

  • Vi gør tingene effektivt, hurtigt og enkelt, og vi er gode til at få tingene gjort.

Sender du en uopfordret ansøgning, kan du sende den og dit CV til: [email protected]

Vi sender altid et svar.

Din ansøgning gemmes i seks måneder, hvorefter den slettes. Du kan læse mere om, hvordan vi behandler dine data i vores Persondatapolitik.

.

 

Med venlig hilsen,

P. Lindberg A/S